Balletskolens
Friskole

Har du lyst til at gå på Balletskolen?

Optagelse til skoleåret 2024-25

0.-9. klasse, danselinje eller kunstlinje

Går du i 0.-9. klasse og vil gerne være elev på enten Danselinjen eller Kunstlinje, så kontakt os. Ring til skoleder Mette og hør nærmere på mobil: 2944 5999 (hun svarer også i sommerferien ????).

2.-5. klasse, ballet

Går du i 2.-5. klasse og vil gerne optages på Det Kongelige Teaters Balletlinje, så kontakt os. Ring til skoleder Mette og hør nærmere på mobil: 2944 5999 (hun svarer også i sommerferien ????).

10. klasse

Hvis du skal i 10. klasse og gerne vil opleve en anderledes og kreativ skoledag kunne Balletskolen være en mulighed for dig! Ring til skoleder Mette og hør nærmere på mobil: 2944 5999 (hun svarer også i sommerferien ????).

Kontakt skolen

Start midt på skoleåret

Er du interesseret i at starte midt i et skoleår, skal du kontakte skolens kontor på nr. 9742 8411

Vi har altid en praktikperiode på ca. 14 dage, der giver både dig som elev, dine forældre og os som skole mulighed for at afprøve om Balletskolen er det rette tilbud.

Herefter tages fælles stilling til, om du skal indskrives efterfølgende på skolen, samt hvilken af de 3 linjer der er aktuel at følge.

Kontakt skolen